Strona główna | Aktualności
Efektywni menedżerowie są najważniejszym, ale równocześnie najrzadszym zasobem przedsiębiorstwa
Efektywni menedżerowie są najważniejszym, ale równocześnie najrzadszym zasobem przedsiębiorstwaEfektywni menedżerowie są najważniejszym, ale równocześnie najrzadszym zasobem przedsiębiorstwa
Kim jest Key Account Manager: analitykiem, psychologiem, przywódcą, moderatorem spotkań, negocjatorem, dyplomatą? Niewątpliwie KAM skupia w sobie wszystkie te umiejętności.

Praca na stanowisku KAM to pasjonujące wyzwania, które pojawiają się każdego dnia. Współpraca z Kluczowymi Klientami to dla każdej organizacji handlowej nieustające poszukiwania najlepszych rozwiązań, które mogą przynieść wysokie profity dla obu współpracujących ze sobą stron. Idea napisania poradnika, który połączy w sobie wiele aspektów, a nade wszystko dwa podstawowe: ekonomiczny i psychologiczny, czyli twardy i miękki, powstała z potrzeby podzielenia się własnymi, kilkunastoletnimi doświadczeniami z pracy na stanowisku Key Account Managera.
Zacznijmy od Kluczowego Klienta
Kluczowi Klienci istnieją w każdym wymiarze handlu i usług i to ich oczekiwania stają się podstawą do rozwijania warsztatu Key Account Managera. Intencją autora było wzbudzenie zainteresowania stanowiskiem pracy, które łączy w sobie wiele wymiarów, oraz pokazanie, jak wiele czynników może mieć wpływ na sukces w biznesie. Kluczowy Klient to odbiorca, który z indywidulanych powodów zdefiniowanych merytorycznie przez każdego dostawcę usług lub produktów stanowi dla niego największe dobro. Wszędzie tam, gdzie istnieją zdefiniowani Kluczowi Klienci, muszą pracować ich opiekunowie, a więc Kierownicy Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, czyli Key Account Managerowie (KAM).
DODAJ KOMENTARZ
| Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
